Ovaj tretman za njegu kože - sve je uzrokovalo padanje nekih ljudi

Ovaj tretman za njegu kože - sve je uzrokovalo padanje nekih ljudi

Dorothy Atkins

Dorothy Atkins | Glavni Urednik | E-mail

Retinoidi izvedeni iz vitamina dugo su bili omiljeni dermatologa zbog smanjenja bora i izbacivanja blemishes, ali kao i kod bilo kojeg kozmetičkog proizvoda, još uvijek ste u opasnosti zbog neželjenih nuspojava nakon upotrebe. Dok su retinoidi poznati jer povremeno rezultiraju suhom, crvenom kožom, ljudi sada izvještavaju o novoj i ozbiljnijem nuspojavlju.

Nedavno, nakon što je jedan korisnik Reddit-a, pod nazivom cosmicatastrophy, objavio kako je došlo do pretjeranog gubitka kose dok je koristio tretinoin (retinoidni proizvod koji se zove i Retin-A), drugi ljudi reagirali su vlastitim iskustvom s previše istiskivanjem nakon posttretinoina.

Vi svibanj također kao: Sustav koji je potpuno transformirao ovu žensku kosu u 8 mjeseci

"Nekoliko tjedana nakon početka Trentina primijetio sam povećanje količine kose koju gubim", objasnio je kozmičku asteroid. "Upravo sam sada shvatio da bi Trentinoin mogao uzrokovati gotovo 10 tjedana nakon što sam prvi put primijetio simptom."

Iznenađujuće, ispada da bi to moglo biti mogućnost. Istraživanja pokazuju da konzumiranje previše vitamina A, obično u obliku dodataka, može dovesti do gubitka kose. Dok topikalna primjena proizvoda s vitaminom A očito se apsorbira drugačije nego da ga ingestira, nedavna studija Uprave za hranu i lijekove ističe da tematska kozmetika još uvijek može staviti korisnike na rizik od gubitka kose, osobito ako se koristi prekomjerno.

Međutim, svi se liječnici ne slažu s tim. "Dok retinoidi mogu biti iritantni, a ako ogrebotine previše, može dovesti do gubitka kose, ponekad koristimo retinitis u formulacijama za rast kose koji pomažu pri apsorpciji i stimulaciji ponovnog rastanja kose i poboljšanju vlasi i vlasi", objašnjava dermatologinja Doris New York Dan, MD, ističući da ti proizvodi zapravo mogu biti dobro za kosu.

Beverly Hills dermatolog Rhonda Rand slaže se da je malo vjerojatno da će "ako Retin-A ili drugi lokalni retinoidi budu primijenjeni kako je propisano", sastojak će dovesti do gubitka kose. Zapravo, ona bilježi da je "Retin-A nekad bio iskorišten od oznake kako bi se povećala učinkovitost Rogaine". Premda je ideja bila da Retin-A može pomoći povećati apsorpciju minoksidila, jedna je nuspojava koju je dr. Rand zabilježio jest da su neki "ljudi dobili razdraženost u svojim skalpima i to bi moglo prouzročiti gubitak kose".

Izlet? Ne bacajte još retinoide. Ako ne doživljavate ikakve nuspojave sa svojim retinoidima, nema razloga prestati upotrebljavati ovaj lijek za njegu kože - sve. Iako je prilično neobično da retinoidi uzrokuju bilo kakvu nuspojavu na prvom mjestu, to svakako služi kao važan podsjetnik da svom dermatologu recite ako koristite retinoide u svojoj rutini samo u slučaju, pogotovo ako se osjećate suho , ljuskavom kožom ili prekomjernim prolijevanjem kose.

Podijelite Sa Prijateljima

Vezani Članci

add